Happ-happ-happy.

Jag är jätteglad. Ja, för det är jag.
Senaste veckan = mamma har varit här, ridning, nytt jobb, massa film, Ben & Jerrys, åka bil, burlesque, asgarva med Anna och lite mys. :)

Idag har vi labbat med lättmjölk i kemin och börjat med kvantfysik i fysiken. Ikväll är det burlesque för hela slanten med tre sköna brudar.

Livet leker, jag har massor att fylla mina dagar med och ännu mer att se fram emot! :D

Ja just det, jag har ju fyllt år också. Helnöjd var jag med hela dagen! God tårta, toppen presenter - bland annat ett FALLSKÄRMSHOPP!!, härligt fikabesök och Harry Potter på kvällen.

Stort tack till Amelie och Fredrik för dom jättefina blommorna! Ni är väldigt älskade, glöm aldrig det.

Mamma
, dig saknar vi här på Gällivarevägen! Var himla mysigt att ha dig boende hos oss och du får lov att komma snart igen. :)





Kommentarer
Postat av: mams

saknar redan dig och katterna,ingen Snackis som väckte mig imorse!hoppas vi ses snart igen,i Sandviken eller malmberget.härligt med så mycket positivt i ditt liv just nu!!

2011-05-02 @ 12:54:24
Postat av: Amelie

Fallskärmshopp!!! Vad roligt! :) Då får ta Fredrik i handen och hoppa tillsammans med honom! ;)

2011-05-02 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0