Bildbombning.

Nu är det så länge sen jag skrev så det får bli massa bilder från sista tiden som talar åt mig. :)

Från Midnight Burlesk Cabaré (före och efter showen, bilder från själva showen kommer så småningom)


Våran affisch. :)


Blå Forell


Linda och 2 av våra guldvärda glitterflickor - Sandra och Maria.


Maja - som gjorde allt från cupcakes till trollkarls assistent.


Jag och Daniela.


Daniela och Steffen.


Pustar ut efter showen.

Passar på att säga GRYMT STORT TACK till ALLA underbara människor som hjälpte oss att styra upp den här showen.
Ett extra stort tack till Erika som hjälpte till med precis allt man kan tänka sig. Kram på dig!



Så, då kör vi några foton från Midnight Sun Meet helgen hos Tony!


KJ och nån annan


Empan och Kjelle


Jag och Robin


Robin och Tony


Empan


Allihopa


Jag och frugis


Frugan min


OBS! Lägg märke till den halva blå mustaschen Robin fick av mig när han somnade till en stund!




Tänkte ladda upp fler bilder men då tyckte visst servern att det räckte... eller nåt. Fick nå error meddelande så det får komma mer bilder i nästa inlägg. Har som tappat suget för just skrivandet nu så det får bli bilder tills lusten är tillbaka.

Men för alla nyfikna själar där ute så är allt bara bra här i Lappland. :) Har fått ett fiskespö + massa drag av bror, fikat med Rune och Titti på Strand Cafét, varit på roadtrip med Anna och Robin till Luleå, varit i Kalix oh uppträtt med burleskbrudarna...

Det är som fullt upp! Så tillbringar jag massa tid med min kärlek så klart. :)





Kommentarer
Postat av: mams

ÄNTLIGEN kom det ett inlägg!!fina tjejer i showen,vad bra du passar i lugg.ha,ha,ha,det var en trött Robin med halva mustachen!ser fram emot bilder från själva föreställningen!

2011-06-27 @ 17:48:30
Postat av: Amelie

Jag håller med mamma! ÄNTLIGEN!!!

2011-06-29 @ 23:31:13
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0