Nä vet ni vad?

Nu är det fan färdig deppat på Gällivarevägen! Det är dags att resa sig upp och borsta av gruset från knäna och sluta tänka på allt som skulle kunnat vara, för nu är det ju inte så. Gilla läget Veronica, saker blir ALDRIG som man tänkt. Och det behöver ju inte alls vara dåligt. :) All ledsamhet och besvikelse, känslor av att blivit bedragen och sorg ska bytas ut mot lite ilska (ungefär en fjärdedel), lite befrielse och massa jävlar anamma! Beslutsamhet och styrka ska dominera denna hjärna i framtiden.

Om saker aldrig tar slut så skulle ju något nytt aldrig kunna börja, och vad vore livet utan nya chanser, nya starter på nytt och bättre? Det som gäller är ju att se och göra det bästa av de möjligheter som öppnas när något annat tar slut. "När gud stänger en dörr så öppnar han ett fönster", lyder väl det gamla ordspråket? Så är det, vilken gud man nu än tror eller inte tror på.

Jag har mycket bra på gång just nu, och det sista jag då behöver i mitt liv är "folk" som bara ska krångla till det, LJUGA, vara konflikträdd, skicka massa IDIOTISKA jävla sms och låta sin egen osäkerhet och rädsla gå ut över mig och förpesta mitt liv...
Näedu, tack och hej, fuck jävla dig,
Du ska fan inte få regna på min parad nå mer.






Kommentarer
Postat av: gammräv

låter bra d du!!! snart kanske du rent utav e göteborgsbo igen! vi hoppas ju härnere vettu. puss o kärlek

2011-04-25 @ 20:35:54
Postat av: Amelie

good for you!! <3 <3 <3

2011-04-26 @ 09:22:23
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Danni

Näh, gammräv knycker inte min veronica till göteborg!

2011-04-29 @ 07:08:01
URL: http://mademoisellebonbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0