Hej frustrationen, så du är tillbaka igen?

Usch, dig har jag då inte saknat medans du var borta.

Även fast jag läser matte E så har jag visst hemskt svårt för enkel matematik, typ 1+1=2. Det verkar inte riktigt fastna i min skalle att en viss person + jag = frustration. Jag vet inte varför jag inte lär mig! Jag kan alltså räkna ut följande:



Men jag kan för allt i världen inte fatta att jag inte kan ha med en viss person att göra.
Jag önskar att jag bara använde hjärnan och inte alls hjärtat - att jag såg mänskliga relationer som andragrads ekvationer och kärlek som en tillfällig kemisk obalans i hjärnan och inte alls något mysigt och varmt.
Japp, så får det bli. Hädanefter ska allt ses ur ett rent vetenskapligt perspektiv, hjärtat och dess ologiska sätt att vara kan bara hålla käften. Punkt.





Kommentarer
Postat av: Amelie

Det är nog bättre att älska som om man aldrig blivit sårad. Visst kan man få må jävligt dåligt men och andra sidan när det är bra är det sjukt jävla bra ;) Miss you!

2011-04-19 @ 19:34:22
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ring mej!! :)

2011-04-20 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0